Leaderboard
728x15

Cool Photo Art images

Large Rectangle

Check out these photo art images:


About The Reality...!!!
photo art
Image by Denis Collette...!!!
Near my wild river...!!!
There is nothing logical or rational in my approach ... I revel rather of the real such I see it, unpredictable, strange, unknown ... photography is definitely a philosophical art for me...!!! Ü

An impressionnist photo safari concentrated mainly on a daily basis (or almost) on my small piece of planet of 55 000 square feet …!!!
A Thoreau "waldennienne" approach …!!!

__________________________

À propos de la réalité...!!!

Près de ma rivière sauvage …!!!
Il n'y a rien de logique ou de rationnel dans mon approche ... je jouis plutôt du réel tel que je le vois, imprévisible, insolite, méconnu ...la photographie est définitivement un art philosophique pour moi...!!!

Un safari photo impressioniste au quotidien concentré essentiellement (ou presque) sur un petit morceau de planète de 55 000 pieds carrés ...!!!
Une démarche "waldennienne" à la Thoreau …!!!


Luminous-Eyes
photo art
Image by Pat McDonald
Photo Art by Pat McDonald

Part of challenge at www.innographx.com/forum/viewtopic.php?t=5182

Banner